Múlt héten Párizsban mutatta be legújabb kollekcióját a H&M. A 2017-es tavaszi-nyári Studio női kollekciót és az első ízben készült férfikollekciót a szerelem ereje, a balett kecsessége és szenvedélye ihlette.
„A kifutóról közvetlenül megvásárolható darabok új korszakot nyitottak a divatvilágban, és nagyon élvezzük a vásárlókkal folytatott közvetlen kommunikációt is a See now, buy now’ divatbemutató során. Örömmel üdvözlünk mindent, ami közelebb visz minket a vásárlóinkhoz és még elérhetőbbé teszi a divatot” – mondja Pernilla Wohlfahrt, a H&M vezető tervezője és kreatívigazgatója.
A divatbemutató idejére az ikonikus Tennis Club de Paris gigantikus betonrengetege egy bensőséges és meleg helyszínné alakult át, amelyet megtöltöttek a szeretet és összetartás bensőséges üzenetei. A vendégek között volt Nicki Minaj, Alexa Chung, Lucky Blue Smith, Clémence Poésy és Sasha Lane is, akik mind nagyon élvezték a varázslatos hangulatot.
A kifutón csodálatos modellek, köztük Gigi and Bella Hadid, Adwoa Aboah, Amber Valletta, Jordan Barrett és Luis Borges mutattak be egy olyan kollekciót, amely az elegáns szabásvonal és a sportruházat között egyensúlyoz – letisztult gyapjúruhák, finom kötöttek, selyemből és áttetsző nejlonból készült terjedelmes alkotások vonultak fel, miközben fehér fodrok és élénk rózsaszín árnyalatok nyújtottak kontrasztot az egyszínű anorákokkal és az újragondolt túraszandálokkal szemben.
„Ezzel a kollekcióval a szeretet üzenetét szeretnénk szétküldeni a világban. Egyes darabokon többször is szerepel a szeretet üzenete, amely folyamatosan emlékeztet minket arra, ami fontos. Úgy érezzük, hogy igazán szükség van a pozitív érzésekre és gondolatokra a világban” – mondta Pernilla Wohlfahrt.
A showt követően a több mint 800 jelen lévő vendég – valamint a globális közönség, akik élőben követték a műsort a studio.hm.com oldalon illetve a H&M YouTube csatornáján látható VR videón – egy lenyűgöző előadást tekinthetett meg a slágerlista-vezető énekes-dalszerző The Weeknd jóvoltából, aki többek között a Starboy, Can’t Feel My Face és az I Feel It Coming című dalaival is megörvendeztette a közönséget.
A divatbemutatón résztvevő közönség számára egy interaktív pop-up üzletet is felállítottak a helyszínen, miközben a vásárlók a világ minden tájáról online szerezhették be a kollekció darabjait a hm.com oldalon.
A Studio kollekció a már kapható mintegy 180 kijelölt üzletben világszerte, Magyarországon a budapesti Váci1 üzletben, valamint online.
Forrás: H&M
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: